måndag 14 februari 2011

Pengar behövs alltid!

Det har varit ganska tyst från min sida. Så kan det bli ibland. Vanja fick sina valpar och det inträffade några komplikationer som jag inte vill kommentera just nu. Jag är fortfarande väldigt ledsen. Valparna däremot mår utmärkt! De har haft mycket kontakt med människor, speciellt barn och har i princip fötts som flaskebarn och det fungerade alldeles utmärkt.
Christina var en utsökt morsa till våra barn och nu även till Vanjas valpar!

Nu har de små, ja små och små, de vägde mellan 11 och 12 kg vid leveransen, kommit till sina nya hem. Allt funkar bra. De är i princip rumsrena och har anpassat sig riktigt bra till de nya förhållanderna.

Fick syn på att man kan tjäna pengar på annonser på sin blogg och tänkte testa detta. Jag inser att jag måste skriva lite oftare och mera intressanta berättelser för att få besökare.

I am working on it!!

Inga kommentarer: